Sunday 3 April 2011

Meja stadi misteri.

Pagi tadi, satu keajaiban telah berlaku.
iaitu
Aku bangun awal. 

Tengok everywhere, baju bersepah sana sini. Tension lak tengok tapi langsung xdak inisiatif nak kemas. Orang malas bujang la katakan.

Misi hari ini: cari meja stadi. 

                                                          footnote: BUKAN bilik saya.

Tu la gambaq meja idaman kalbuku. Pastu owner bilik di atas setuju nak teman skali ngan Laila. So gerakla gi Maruti galli. Pusing punye pusing x jumpa gak meja nih. 
Lama gila weyh carik meja misteri ni. Aku yakin by the time kitorang jumpe pon msti xleh beli punye. pasai duit dah abes beli menda lain sepanjang misi pencarian tersebut.

Dah dekat 4-5 kali tawaf, kami hampa. Makcik dua owg nih dah dehydrated n hypo dah.


 Las2 g warning cakap kt pakcik kdai furniture soh dye rodger ktorg if stok meja da smpai. 

Kalau next week aku pegi xdak gak, siap la kdai tu. konfem aku bakar.   

2 comments:

  1. hahha bilik tu walaupon nmpak cam sedikit bersepah,tapi mcm best je kan ???

    ReplyDelete
  2. no komen la. tapi yg pasti meja stadi tu SAHAJA merupakan tarikan bilik tu.

    ReplyDelete