Sunday 3 April 2011

first entry tapi bukan ak yang tulis!!

salam to all..actually ni blog kawan saya..so sebagai hadiah hari lahir and dia mmg bukan nak sgt ber'blogging'..so untuk merealisasikan hajat beliau,maka saya pon buat la blog ni untuk si dia.haha
okay,disebabkan this is first entry and usually orang berazam nak ber'blogging' dgn lebih giat..oleh yang demikian,saya nak makes things different by describing more about our new blogger ni..
the person is a super nice :p..actually saya kenal beliau masa kat visa centre sebelom fly ke India..dia ngn mak dia and saya ngn mak saya..tapi pas smpai india kami tade la rapat sgt,but now kire rapat la jugak..hee
hmm from what im observed,,dia ni okay la.boleh nak merapu bagai..layan gak la topik-topik yang kami bual..nak describe ngn banyak pon mcm tak taw sgt sebab kami baru je mcm rapat so masih dlm proses perkenalan..haha. :) and sempoi..
and im sure tht the upcoming post is going to be interesting to read..so mai la singgah blog ni  naaa..okay da tak taw da nak merapu ape,so tht's it..tata and salam



written by:: cik sehah  

3 comments: