Sunday 17 April 2011

Entri semalam yang basi.

Hari ni semua pon sakit. Lagi2 tang gigi. 

Kisahnye bermula semalam. Semalam aku gi appointment braces. Gilak bah itu dokter. Dye drill satu macam kat gigi aku. Gaya cam owang tengah pasang skru atas besi. Aku da menggelupur tahan sakit n mintak nyawa macam ikan keli. Da la baru balik dari pasar ikan. Konfem dokter tu anggap aku cam bawal cermin.





Sekali assistant dye buat, x jadi. Selamba je dokter tu bukak balik. Yang dari tadi minah tu dok tenyeh gigi aku cam tengah uli doh roti canai tu sia2 je!!!!


Dokter tu datang, tengok2 skit, cabut balik and pasang sendirik. Kenikmatan dye berganda-ganda i tell u....

Dalam hati., ayat2 makian tak berhenti dilaungkan berselang-selikan zikir2 dan doa2 harian. Sakit  beb.

Hari ni dia ligate wire kat braces tu kasik tight sikit. Sakit bodo! kalau korang nak hayati rasa sakit aku ni, gi carik lidi cungkil gigi dalam dua tiga batang pastu selit between gigi ko. Macam tu la aku rasa except lagi sakit and lagi lama. T.T




Macam biasala. Sakit lawan nafsu, konfem nafsu menang. Balik from appointment, ikan belanak sos tiram, paneer tikka masala sama chicken apple terhidang depan mata. Terus cephalic phase of salivary secretion(kerex).




Demi menjaga hati chef, aku makan la (padahal dah gelojoh xnak ngaku).




Setiap kunyahan diiringi ngan linangan air mata. Namun kugagahkan jua menghabiskan fud tu. Owang kata rezeki jangan tolak. Kalau x abes makan kang nasik tuh nangis kat akhirat nanti carik kau. Da la tyme tu aku sure2 bizi ngan dosa yang berkati-kati, kat mana nak cekau tissue Premier nak bagi ke cik nasik yang tengah nangis? Baik aku setelkan suma kat dunia.


Naseb baik sakit gigi aku x impair judgement aku. Aku chose to tukar warna braces from grey to black. Semat shiot! Gile macho n style. Bile tengok cermin rasa cam nak ngorat diri sendiri. Punye la smart.




Malas nak bangge kan, tapi kaler hitam ni ala-ala metallic gitu. Sekali tengok cam kaler Lamborghini Murcielago pon ada. Dua kali tengok macam rongak la pulok.

7 comments:

  1. ako rindu kao.

    ReplyDelete
  2. ko setelkan jual kain sari aku dulu baru nak rindu2...paham?

    ReplyDelete
  3. ko pntgkan sari pd ako ?
    now,sono mere phabi,mulai ary ney,ko carik la adek bru yg laen.

    ReplyDelete
  4. nice idea...tp nk carik kt agensi Adik Baru ke mcm mana?

    ReplyDelete
  5. smpainya hati mu,
    membuat ku bgitu,
    ku kan trus mnghilang,tnpa brita.

    ReplyDelete
  6. bsok bsday ako.i'm so excited.i"m 18.yahooo.

    ReplyDelete
  7. sok ko g celebrate...g tgok cter 18SX..ko da layak....welkem2...

    ReplyDelete