Monday 18 April 2011

Entri kasik banyak.

Hari ni nak balas dendam sebab semalam one whole day xde internet connection. Aku nak letak n3 banyak2!!!



Semalam pes taim aku masak kat bilik sendiri. Tsk tsk T.T ..terharu beb.


The first thing masak kat bilik ni is telur goreng or owang kampung panggil fried egg. 
Sedap weyh. Rasa cam telur. (-.-" )

Vangga Vangga!


  
Dapor I brand Roxy taw. Jangan jelez....


Expert beb masak telur x sampai seminit (sebab nak terhangus ekoran api kuat sangat)

X pakai minyak lak tu (sebab minyak belum tuang dalam botol)

Makan ngan sos istimewa 100% imported (sos cili Puteri yg family anta bulan 1 dulu)





makan depan lappy adalah amalan mulia.




Tengah khusyu' dan tawaddu' makan fried egg aku sambil menangis kegembiraan, satu mesej masuk :

"Bawak pinggan n mangkuk datang bilik *** skrg. Ada sup labu air n ayam masak merah"

Suapan ke mulut ku hentikan serta merta. Aku rigor mortis jap.



Kenapa mesej tu x masuk 2 minit awal? Kenapa? Kenapa? KENAPA???!!!!


Aku lipat sudip dan sudu sampai patah dan turun makan lunch.





gabungan masakan kakak2 tiri.   





Peh. Sedap beb lunch aku semalam. Tapi x tawu kot celah mana dua owang kawan aku bole  diarhhea setelah makan makanan di atas. Kat mana nak carik pil Chi-Kit Teck Aun kat India?

No comments:

Post a Comment