Monday 2 May 2011

Tak Sempat Nak Pikir Title La...

Dengan internet yang down, exam around the corner (esok) n me freakin missing the yong tau foo, I write this post.

Bismillah....


Hari tu aku buat menda jahat ntuk kebaikan owang lain.

Aceli aku telah membuat sebuah drama swasta for kawan aku. I pulled a scene and bam! she bought it! Haha..girls are so easy, aren't they? (penyokong hak kemanusiaan wanita diharap bersabar atas kenyataan ni)

See, what I did was, I acted out. Pulled out some drama and a little sad face to the birthday girl. The thing is, I was assigned to lure her to her surprise birthday party (lame...) and she bought it. 


So I have to lie to the birthday girl.


To be honest, I am not proud of it.




To be even more honest, I am so proud of it.


 Tak sangke lakonan aku memang still mantopp...I still got it peeps!!Hahaha...



But it was good to see the look on her face when we sang the birthday song. 

And yang paling tableybla nyer is diowang baling2 kek kat muka besday girl....Seyes nak bajet omputeh...hahaha...

You know the best part of all was when the besday girl hak ligan minah yg tepek kek kat muke dye...Dah macam gaya quarterback rugby beb besday girl ni tackle minah tu...cuak aku tengok....

Korang jgn xtaw sapa..ni ha...mak cik sehah...ye...mak cik yang kasik blog ni kat aku....

Kental beb makcik sorang nih...padahal malam2 muke dye la terpacak kat surau tu. Setiap khamis siap buat usrah version video..Sekali besday, pi buat show tackle rugby...too bad aku x rakam n post kat youtube sbb aku baik.



Ok. sekian sesi memalukan kawan sendirik. 





Aku frust la ngan internet ni. Nak mencarut x sampai hati. Takut ape yg stadi malam tadi keluar balik...

Malam semalam aku list out menda2 yg aku nak buat kat Malaysia nanti(seyes xde keje padahal nak exam) Segala jenis food, mall, activity semua aku list...memang terbaek lah.. siap mimpi makan Johnny's lagi(T.T) 

But then bila bangun, I realized, its gonna be another 3 freakin months to go.Sadly, I couldn't hold on for the days to pass by camtu je...(okay, semua boleh amik nomber giliran ntuk lempang aku)


Bile kol owang umah, tetiba rasa frust about the fact yang doraemon x wujud. Kalau x, ak nak pinjam pintu ajaib dye. Atau Tabecopter. 
So, bagi menangani masalah kemurungan exam n homesick mengejut aku ni, I have a very good news to my dearest family/friends in Malaysia.....



Aku dah ada list of barang2 yg korang WAJIB kargo for aku!!





And that includes serunding ayam and biskut Hello Panda.

1 comment:

  1. haha nasib baik ak edha da lupakan bende tu..sooo ak redha hang tulis bende ni eh..haha

    ReplyDelete